Mijn pakket is kwijtgeraakt bij PostNL

Het verliezen van een pakket is buitengewoon vervelend. Helaas kan het soms voorkomen dat een pakket zoekraakt. Er kunnen verschillende factoren aan ten grondslag liggen. Om precies te achterhalen wat er aan de hand is, zal onze klantenservice een onderzoek instellen bij PostNL.

Een dergelijk onderzoek kan 5 tot 10 werkdagen in beslag nemen. Dit komt doordat er gezocht moet worden naar het pakket in diverse magazijnen.

Er zijn verschillende mogelijke redenen voor het zoekraken van een pakket, zoals:

  1. Het label met de verzendgegevens is van de doos afgeraakt, waardoor PostNL niet weet waar het naartoe moet.
  2. De doos is beschadigd en kan niet meer via het gebruikelijke proces worden verwerkt.
  3. De doos heeft verkeerde postcodegegevens.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden.

Ons klantenserviceteam doet er alles aan om alle juiste informatie over het pakket aan PostNL door te geven, zodat zij het onderzoek grondig kunnen starten. Via een casenummer kun je het onderzoek nauwlettend volgen.

Onze klantenservice zal altijd contact met je opnemen om je op de hoogte te houden van de status en van daaruit verdere stappen te ondernemen. Uiteindelijk streven we ernaar om het pakket alsnog bij je te bezorgen, zodat je kunt genieten van je bestelling