Verzenden via PostNL extra@home

Indien je een zwaar of groot pakket, zoals een boekenkast of dressoir, hebt besteld, is de kans groot dat onze chauffeurs van Extra@Home deze bij je komen bezorgen. Zij zorgen ervoor dat het pakket netjes bij jou binnen wordt geplaatst.

Hoe verloopt het proces?

  1. Nadat je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je eerst een e-mail van ons met daarin een trackingcode. Houd er rekening mee dat deze code nog niet geldig is. Je ontvangt namelijk nog een link van PostNL via e-mail of sms, waarmee je een afspraak kunt maken voor de bezorging.
  2. Op de dag van de bezorging ontvang je 's ochtends vroeg een sms met het verwachte bezorgmoment. Tevens kun je de status van je bestelling volgen aan de hand van de eerder ontvangen track en trace code.
  3. PostNL bezorgt standaard tot aan de drempel van je huis. Zelfs tot op de vierde verdieping via de trap, of anders met behulp van de lift.

Belangrijke informatie

Je kunt de voortgang van je bestelling online volgen met behulp van je track en trace nummer en postcode. Indien het een omruiling betreft, kun je het pakket dat je wilt retourneren direct aan de koerier meegeven. Zorg ervoor dat het product altijd goed verpakt is. PostNL neemt geen onbeschermde items mee.

Heb je vragen over je bestelling met betrekking tot Extra@Home?

De belangrijkste informatie vind je in de status van je bestelling. Als je nog andere vragen hebt, kun je deze eenvoudig stellen via WhatsApp op 06-13784157 of per e-mail naar extra.at.home@postnl.nl. PostNL is op werkdagen bereikbaar van 08.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 18.00 uur.

Woon je in Belgiƫ?

Dan kun je op werkdagen contact opnemen met PostNL van 07.00 uur tot 19.00 uur via het telefoonnummer 0032-37600519, of per e-mail via extra.home@postnl.be.