Hoeveel garantie kan ik verwachten?

Kop 3: Hoeveel garantie kan ik verwachten?

Dimehouse streeft er naar om iedere klacht die is aangemeld op werkdagen binnen 24uur te behandelen. Met het oog op de complexiteit van sommige klachten, behoudt Dimehouse zich het recht om maximaal 120 uur de tijd te nemen om met een oplossing te komen.

De volgorde van het oplossen van een klacht is als volgt:

  1. Dimehouse heeft wettelijk het recht altijd eerst de klacht te verhelpen middels reparatie
  2. Indien reparatie niet mogelijk is, mag Dimehouse het product vervangen middels het aanleveren van nieuwe onderdelen. Dimehouse heeft het recht om eventuele vervangingen eerst aan te vragen bij en eventuele leverancier. Zodat in samenspraak beoordeeld kan worden of een vervanging toereikend is.
  3. Indien reparatie en vervanging volgens Dimehouse niet toereikend is, krijgt de consument een deel van het aankoopbedrag terug. Is het product een half jaar gebruikt, dan krijgt de consument 50% van het aankoopbedrag terug. Is het product acht maanden gebruikt, dan krijgt de consument 25% van het aankoopbedrag terug. Na gebruik van een jaar kan geen aanspraak meer gemaakt worden op enige restitutie.